Campanyes
Client:
Ajuntament del Prat.
Brief:
Crear una campanya sota el lema “VOTA pel 2n festiu local per als propers anys” on l’objectiu és fomentar la participació a través d’una consulta online de tots els veïns i veïnes empadronats al Prat majors de 16 anys. La mateixa ciutadania és qui decidirà quan vol que caigui aquesta festa d’entre les diverses opcions.
Solució:
Ens posicionem amb un missatge clar i fort, centrant-nos en la crida a la participació. Es proposen claims diferenciats per colors i stickers, al costat d’una tipografia contundent per a l’explicació i funcionament de la campanaña + la presentació de les 4 candidatures.
Com a estratègia online, es proposa l’ús de gif, vídeos i la representació dels dies festius en format meme, amb l’objectiu de crear una comunicació viral. Com a peces offline: cartell, fulletó, roll-up i acreditacions pels punts de votació assistida.
Així doncs, aconseguim una campanya fresca, pròxima, amb un toc d’humor, entenedora per a tots els públics i com no, molt pratenca.
Impacte:
Participació per vot online de 719 persones
El dilluns de Segona Pasqua va ser el dia triat amb 389 vots, per la ciutadania del Prat com a segon dia festiu local
Per ordre de vots, es van situar Sant Pere (160), divendres de Festa Major (115) i el Dia de la Dona (55).